lauantai 5. elokuuta 2017

Uutta ja vanhaa käsitöihin

Nyt kun säät taas muuttuivat vähän huonompaan suuntaan, niin oli aika ottaa käsityöt esille. Löysin ihanan simpukkahuivin-ohjeenei muuta kuin lankojen ostoon ja virkkaamaan. Huivi on jo päässyt käyttöön vespa-ajelulle. - Tämän jälkeen halusin vielä toisen samanmallisen, mutta en löytänyt mieluista lankaa, joten päätin laittaa jämälangat kiertoon. Nyt mulla on tuloillaan ihanan värikäs huivi, se on oikea hyvänmielen huivi. 💙💜💛

Ensi viikolla alkavat työt taas ja mulla on vielä yksi "sydänpussukka" lojunut keskeneräisenä, joten nyt oli aika tehdä sekin valmiiksi. Päädyin laittamaan vanhat farkunpalat kiertoon. Toisella puolella virkatut sydämet ja toinen puoli farkkukangasta, yhdistin käsin ompelemalla. - Nyt pysyy pikku tavarat matkassa työpäivän aikana!


Mukavaa elokuista lauantaita!

16 kommenttia:

  1. Onpa kauniita käsitöitä. Tuo simpukkahuivi on tosi kaunis. Mukavaa töihin paluuta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, onneksi 1.vk on vajaa työviikko :)

      Poista
  2. Kyllä olet hyvä tekemään näitä asusteita, ihania ovat kaikki! Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pakko mennä helpomman kaavan mukaan, että jaksan tehdä loppuun asti :)

      Poista
  3. Voi miten hienoja! Ihana tuo sydänpussukka♥ Leppoisaa viikonloppua:)

    VastaaPoista
  4. Ihania käsitöitä olet taas tehnyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kristiina, jotain pientä on kiva väsäillä :)

      Poista
  5. Onpas ihanan värikkäitä virkkuita!! Mä olen vaan ommellut tänä kesänä ja jotain siinä ohimennen neulonut, ei vaan millään valmistu mun aikataulussa:) Onnee meille, mäkin meen töihin ensi ma! ÄÄh! Mä voisin jatkaa vielä lomaa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, väriä riittää... mutta ihan mun näköisiä :D
      - Onnee juu! Mulla onneks alkaa "vasta" keskiviikkona!

      Poista
  6. Simpukkahuivi on just ihana!🌹🌹Mukavaa alkavaa viikkoa💞

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!!!
      - Mukavaa alkavaa viikkoa sinnekin ♥

      Poista
  7. Ihania ovat! Näppärä olet sinä <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!